Monday, September 26, 2011

Bila Kesibukan Bermula

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang..

Dah lama kan kan start sem tapi aku baru nak update cerita-cerita joyah aku kan. Well semester ni aku bakal jadi agak sibuk dengan Workshop Architecture yang akan berlangsung di UPM.(ok ayat skema aras SPM dah keluar). Well kerja aku dalam workshop tu dirahsiakan la kan kan. Nanti tak surprise lak kan.

So apa project aku sem ni?? Aku and group aku dah start buat site analysis and precedent studies. So submition hari sabtu ni. Harap semua berjalan lancar. Dan mulut aku ni petah la nak berkata-kata untuk yakinkan lecturer.

Then minggu depan project design "study pod' or lebih kepada design artistik wakaf akan bermula. So aku perlukan banyak idea untuk generate otak yang dah lapuk ni. So ada sesiapa nak bagi idea kat aku. Ala ni macam tukar-tukar idea la. Korang tolong aku, aku tolong korang balik. Boleh?? Yalah sapa la nak tolong aku ni kan.. Ok got to go la. 

P/S:: Kalau aku rindu aku cakap rindu and kita perlu jujur dengan perasaan kita sendiri kan kan.

No comments: