Saturday, September 17, 2011

Rindu

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang..

Kalau aku kata aku rindu.. Air mata aku ingin mengalir. tidak selebat hujan. tapi cukup untuk membuat hati aku bergelora dan berkocak sebak. Aku rindu kan abah.. mammy.. adik-adik.. last sekali  si dia yang jauh. Tolong sayang.. Fahami aku. Tolong sayang jangan sempitkan otak aku.. Tolong sayang.. Buat aku tenang. buatkan aku tertawa seperti dahulu. Aku tak boleh kesunyian dalam masa yang sama aku tak boleh diganggu. Mungkin aku lain dan pelik. Tapi tolong aku sayang.. Cuba fahami aku seperti mana aku cuba fahami kamu.. itu sahaja aku minta.


P/S:: Design dah kena briefing. lepas ni aku bakal jadi sibuk bukan sombong tapi busy sampai buat aku lupa akan kewujudan dunia luar..

1 comment:

Anonymous said...

me rindu youuuuu ^^