Thursday, November 4, 2010

Perkara yang sebenarnya..

Ehem dengan ini.. saya.. Penulis kepada semua yang ada dalam blog ini..

  mengaku!!!

a) saya teramat takut sekarang
b)saya dah ketagih sangat dengan blogger
c)saya asa dah nak pecah kepala
d) saya rasa menyesal

nak tahu sebab apa??

sebab apa??? 
sebab apa?? 
*ish aku tangan jugak budak ni asyik sebab ja*

sebabnya...


  • sekarang study week.. dah nak abeh study week pon tapi saya ape pon xstudy lagy
  • sapa soh kenalkan aku dgn blogger?? cis.. macam dadah la bnda nih!!
  • sbb asyik nak pgg laptop.. buku tak mau pgg *eh aku pgg la buku tu FACEBOOK tu ape??
  • sebab bila nak baca structure?? kenegaraan essay lak tu.. amalan seni bina?? then sejarah?? aku tak tau nak baca pa sejarah?? ahhh macam na ni?? 

owh yes!! sekarang aku dah bertambah cuak.. sapa ada brililiant idea nak dapat A dalam suma tu?? ahhh stres!!!! 


p/s: :padan muke ko nia sbb dak baca buku awal2!!! hahahahah mari kita gelak sma2!!
amboi dya nak gelak kat oqang.. melampau!!! huhuh

tapi!! ape2 pun nia ttp akan laugh kat mana pon dia berada... yeeehaaa cayala

+hidupJANGANgentar+

No comments: