Sunday, November 7, 2010

Bila budak tak matang cari pasal

Assalamualaikum..

Nak tanya sat hampa suma...
Hampa suma penah dak rasa diri tak matang??
Aku mengaku siap2 bai..
Aku masa dulu2 lagi la tak matang..
Tapi aku malu lah nak show off ketidak matangan aku..
Fuh budak-budak zaman sekarang...
Pasal bf pon nak gaduh..
Aku habaq siap2
Kalu hampa nak BF aku yang hansem tu hampa amik la
Malas aku nak gaduh2
Uat sakit pala + meluat = dosa
Hampa tau dosa kat mana??
Kat gaduh sesama sedaqa tu..

The truth is..
Aku pon pnah gaduh macam tu..
Tapi yang best ponpuan tu yang macam.. EHEM..
PERKATAAN apa yang lagi best dari bitch??
Last-last kau kata..
"hang nak amik bf aku hang amik la.. tapi jangan dok kacau hidup aku"
Weh sumpah qimas bila hidup kta ada stalker..
p/s:: tapi aku la stalker terunggul kot?? bak kata nana klik kalu nak tau  

Taksat aku geledah fesbuk sowang minah ni..
Gila kontroversi kowt..
Status dya?? Terang lagi bersuluh tuju kat minah B
malas aku nak komen pe kata kowang tgk sniri.. baru gempak..

Weh sound deret gila.. korang nak tau apa content atau isi2 koment dya.. sat noh aku show sikit..



klik untuk tumbesaran

my comment::
First arrow:: aku asa tak perlu kowt nak gtau engkau straight A.. Tp kan kengkawan dya ni, budak Penang.. eh asal aku dak nampak pon hang dalam paper dapat straight A?? tipu ka apa..tah la

Second arrow:: Ni pemilik fesbok tu.. Nak mention budak yang gaduh ngan dya ni masuk matrik?? Aku trkedu sekejap.. Kalu straight A, slalu akan buat foundation preparation untuk gy overseas..
BTW dok matrik tak semestinya akan dapat 4flat.. Nak habaq mai amai ja kawan aku 8a tapi bila mai result matrik.. sumpah HANCUS!!! kawan aku yang masuk matrik dgn 3a siap ada c lgy.. result?? 3.9..

Pas tu si prumpuan B ni nak jaja aurat n guna gambar prumpuan A even yang tak bertudung..
aduh prumpuan A asal la hang p publish gambaq hang yang tak bertudung kat public.. Satu lagi bahalol..

tetttt...

Prumpuan B.. Ang mmg la stalker yang terunggul.. kena bagi award ni.. By the way, jangan dok bangga sangat kita dapat SPM brapa.. tu just beginning okeyh.. Ang putus je lah ngan balak ang nampak sangat la hang yang terhegeh2 kat dya..*jahat gila mulut aku*.. kat matrik tu amai lagi yang handsem kot.. SUMPAH TAK TIPU..

P/S:: sumpah malu aku n rimas pewot bila pasal bf2 ni di gaduh2kan kat fesbok.. Ape korang ingat suma orang tak baca?? Nak gaduh dalam fesbok.. try setel depan2 baru pro beb.. ni tak.. hang maki aku.. aku pon maki hang.. watdafack.. mmg budak2 hingusan..

lagy satu kisah dari makcik aku.. dye gy watson tetiba jumpa dua owang budak ni::
BUDAK A :: ala u tak cantik la kaler lipstik ni dgn bibir i
BUDAK B:: yelah i pon asa tak sesuai

then makcik aku p dkt2.. "ehem.. tetek pon tak tumbuh lagi bajet dah dewasa.. meluat aku"
hahaha

P/S :: mak cik aku sowang tu mmg suka cakap lepas.

ni dari crita senior aku.. dya pi tandas kat sekolah2 dulu.. kluar tandas nampak 2 budak jugak!!
Budak A:: eh shial tudung aku tak cukup singkat (padahal tudung dya dah bolh nampak bola dya dah)
Budak B:: ya la Ah shial tudung aku pon sama.. 
*eh hello apa la yang korang nak tunjuk tu*

lagy alkisah::
Budak A:: eh bodah bila nak balik shial
Budak B:: kejap lagy la shial..
*tudia aih... da sama2 bodoh dah sama2 bangang.. tak leh ke kowang tukar je kepda ayat yang macam kat bawah??*

Budak A:: eh bijak bila nak balik 
Budak B:: kejap lagy la pandai
*ada ka budak nak guna ayat ni.. watdafak ty orang kata*

PLUS aku asa ni xtream::

Aku jalan2 kat depan sekolah.. Ada budak laki ni nampak aku.. dye tgh isap rokok.. Bla dya nampak aku jerk.. dye boleh kulum itu asap rokok.. *takut punya pasai* aku apa lagi.. buat2 jalan pelan2 kat situ.. bila aku lepas ja jauh sikit dari budak tu aku dgq.. "UHUK2 UHUK2" hahaha agak2 la nak isap rokok tapi telan asap hahah..




 pada yang membaca blog ni sila jangan ketawa sbb kanak2 xmatang nak melintas.. ;p

+hidupJANGANgentar+

No comments: