Thursday, November 4, 2010

JIWA KACAU BLOG REVIEW PUNYA APE....... *no idea*







Aku nak sbnrnya try test market aku pnye blog yang xcomel n
agak2  kat mana korang bole laris kan blog ni??
*mke wondering+ malu2 griaw* plus boleh ke aku buat statement macam tu??? mstila boleh!!! semua bnda kat dalam dunia ni kalu kita usaha insyallah akan dapat..


 so tercetus la ilham nak wat entri ni..
mintak2 la aku pnye blog bole kena review bukan takat pemilik jiwa kacau tapi semua orang!!! smoga Allah makbulkan..
aku ni bdak baru blajar dalam xtiviti berbloger ni
xde la mahir gila babas..
korang tgok blog yang buruk ni pon taw aku ni lingkup lebih dari korang korang suma! hahaha gree kecewa..






Aku ada masuk dalam mane tah klik2 sana sini.. try korang suma TEKAN-TEKAN KAT SINI nak cakap pon tak tau macam na.. 

EH2 Rasanya betul kot kat sini??

AHHH betul la tuuuu..
sbab smua syarat da wat..
hehe
^^
n step-step dia:
  1. Copy code disini dan pastekan ke dalam blog anda… (CHECK)
  2. Letakkan juga link di sidebar anda (wajib)… (CHECK)
  3. Buat post ringkas tentang program ini… (CHECK)
  4. Follow blog, Twitter atau Facebook (Tidak diwajibkan) (CHECK.. ON FB)
  5. Kalo post dah siap, komen dekat page ni beserta link ke post anda… (CHECK)
  6. Setiap minggu blog2 yang terpilih akan direview secara percuma oleh Jiwa Kacau… (NOT SURE)
  7. Terbuka hanya kepada blogger2 dari Malaysia sahaja… (CHECK EH KO INGAT AKU DARI INDON KE APE?? MALAYSIA OK!! *bangga jd owg malaysia*
  8. Jika tidak mengikot step2 diatas secara automatik akan ditolak penyertaan (CHECK)

(kire done da an??hee:))



korang jangan salah paham plak.. aku masok blog review n
dy kate trbuka kepada semua blogger-blogger xkire lama k baru
so xsalah an aku test market kan blog aku yang kurap ni..
ag pon aku nak cari kawan banyak-banyak
so aku boleh develop aku punya kreativiti n
sonok leh tukar-tukar pendapat about design aku..
Yela of course design aku macam kayap je.. macam previous says.. macam lalat!! URGHHH!!
^^
da banyak da celoteh+bebel+ty korang bisu plak baca
t la sambung lagi esok-esok..hehe:)


kalu korang nak masok gak..
g la link kat bawah 2



+HIDUPjanganGENTAR+

P/s:: aku berharap that person leh la comerciall aku punya blog ni huhuhu lehkan leh la...

No comments: