Sunday, November 7, 2010

Knapa aku benci bangla

Wah2 berasap je telinga aku hari ni.. masak je ati aku.. yelah aku tgh sedap je tertido sbb baca kenegaraan.. tetiba cik pakwe aku call guna no telefon unah dye.. aku macam mau xmau ja angkat.. dengan suara yang amat amat malas..

cik pakwe :: eh bangun wak.. tido ke..
aku:: em2 tertido..
cik pakwe:: wak saya buka email awak tadi.. pas tu saya buka kawan yang awak approve tadi.. ala ozair hosain.
aku:: ye asal?? dah remove dah dya.. ingat tadi pak cik ozair.. sbb mutual friend dya hidayu..napa lak
cik pakwe:: tahu tak dye share gambar awak kat fesbuk dya..

argh aku tengah sdap2 tido terbangun.. 


APA????!!!! 

cik pakwe:: ye betul wak.. try pi tengok..

OK FINE.. aku bangun pas tu trus tgk..

jeng jeng jeng.. wehhh cilanat punya bangla.. yang ang nak kawan dgn aku suda la.. asal share pic aku.. nak pedajal aku ke apa.. kalau la dya terangsang tgk gambar tu macam na?? kalu dya sebarkan macam mana??? kalus dya buat super impose macam mana??? owh owh sungguh shial... siap ko aku jumpa ko aku pelangkung ko...

FUH BARA2 API BARA LAGY AKU MASA TULIS ENTRY NI.. ARGHHH TENSION AKU..
ASA MACAM NAK KERAT 2BELAS X..

kalu korang x caya tgk sniri.. yang x leh blah kawan dya tanya tu... owh2.. geram ja aku..


clik untuk lebey jelas..


So moral value pas ni jangan dok approve sangat eh eh bukan before approve tgk owang mana dulu..


+hidupJANGANgentar+

No comments: