Sunday, September 23, 2012

Senyum senyum cak!

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang..

Ya harini rasa rindu lagi.. tapi tak mahu luah apa yang aku rasa,, tapi nak pesan kat kakak and sahabat..

Kakak,
Iman tahu iman tak sebaik adik yang lain degil, tak suka patuh..
Iman keras kepala tapi bukan hati,
Iman moody tapi bukan selamanya,
Iman pendengar tapi tak sepenuhnya iman percaya,
Iman senyum sebab iman nak kakak senyum,
Iman berjenaka sebab dalam hati iman nak semua orang tersenyum,
Tapi iman tak sedar..

Semua yang iman buat makan diri balik..

Makan sebab..

Bila iman hilang,
Kakak rasa sedih,
Kakak rasa rindu,
Kakak rasa sunyi..



And.. ia makan diri iman sb iman yang lagi sedih sebab terpikir.. Sanggup iman buat orang yang iman kasih sedih.. Terutama ayahanda. TOLONG KAKAK TENGOKKAN AYAHANDA.. I REALLY MISS U N HIM. First day i was there i was the happiest person but at the last day, i was the most sad girl in the world.. Kali terakhir iman rasa bnda tu, rasa tu.. Masa arwah tok meninggal. And i felt it again masa last day tu n malam sebelum "TERBANG"


Kakak,
Iman janji..
Iman belajar rajin2
Balik nanti iman pergi jenguk kakak,
Kita keluar sama2..
Hangout kat padang kota,
Tapi janji la.. Senyum selalu.. and jangan sedih.. IMAN,HANI sentiasa ada kat sisi kakak untuk kakak..peluk kakak walau secara virtual or maya..



SAHABAT,
awak tahu kan lagu kat blog ni awak kata tak sedap,
awak tak suka,
bosan,
ewwww..
ewwww..
tapi saya sukaaa...
awak yang kata,, tapi saya tak..
it reminds me of u,
reminds me of mak,
malam mak cium mulut n mak sayang saya,
malam saya terduduk dan menangis lagi.. wah! kenapa saya menangis banyak kali minggu tu..
sebabnya.. saya terpaksa lepaskan kasih sayang saya kat utara, dan ke borneo..
aih saya tak nak la jiwang dengan awak. awak kan teman sepak2 saya. ha ha ha.. bye2

tak kira gmbr ni huduh or apa tp sy sukaa!



p/s:luar happy dalam kna la terima hakikat.. awak sebnarnya sedih iman. HIPOKRIT!

No comments: