Thursday, September 20, 2012

Jika ini kasih sayang

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang..


Bismillah..

Perasaan ni ke yang dinamakan rindu? sampai menangis teresak-esak, terkenang-kenang.. Bila dapat tengok gambar tersenyum sorang-sorang.. Ya Allah rindunya. rindu-serindunya. Alhamdulillah.. dah habis practical. tapi rasa sedih. Kena tinggalkan orang yang kita sayang kat tempat tu which kita tahu dia pon sayang kita.. Setiap kata mereka dijadikan an advice which accompany me while myself become a mature woman someday! Insyallah.

Yes yes and yes sekarang ni i couldt imagine more macam mana 'ayahanda' aku duduk sorang-sorang which kadang2 aku datang mengusik, bersembang.. Ya Allah jagakan orang yang aku terlalu kasih tu. Lindungi dia selalu, beri sakinah dalam hatinya. sepertimana dia berikan sakinah dalam hatiku. Seriusly i love him soo much. respect him as my teacher. And care him like my own dad. permudahkan jalan dia.. Terima kasih ayah atas buku yang ayah kasi.. sangat menghargai dan memahami isi kandungan buku tu. terima kasih buat lagu rindu sakinah, terubat dengar suara ayah.. SAKITKU MENINGGALKANMU, BARU KINI KUSEDARI BERAT DIRI INI TANPA DIRIMU. Ayah someone yang special dalam hati saya.Ayah pengantaraan antara saya dan Allah untuk berubah. Selalu ingat pesan ayah tentang 24434.Terima kasih ayah. Love u.

terima kasih ayah.ilmu yang ayah bagi nasihat yang ayah curah, ada dalam hati ni selamanya..

knew what pink is one of my fav color!! 


Kepada kakak dan adik..

Kakak, iman tak pernah ada kakak.. bila masuk saja sana.. iman rasa semua tu. which the best kakak, sanggup berkorban. sanggup do anything for me till kepada hari penerbangan. U know what itold you that day.. I really meant it. I love u soo much. i never had kakak before n now i feel the love n care from a sister which can hear me and calm me when i was like in super duper problem.. 

2 angles that i love

kak ct, perasan tak kita tak amik gambar berdua pon masa harini? serius rasa nak menangis.love u kakak..;(


Hani, wani,, both of u always be my princess of my heart which make me smile when look at both of u. Always take care of ur health. both of u such a superb friend and sisters. which wani a mature girl and even mature than me. And hunny my love, you were such an adorable girl.. Tak boleh describe more, kalau tak menangis ja keja!!!! air mata dua tiga hari ni macam pili air yang kebocoran. hehehe.. 

And the last one who i miss soo much..

your family

ain suka tgk muka tadi tapi kena marah suda,, so simpan jak gambar tadi ni gambar baru..;)

Sahabat, kiter dok jauh.. awak selalu nasihat saya, pesan saya. yes memang kita jauh. tapi kita dekat kan dalam hati.. Terima kasih buat saya sayang family awak, buat saya rapat dengan family awak.. Saya sayang family awak macam family saya. terima kasih.. Awak buat saya tahu apa erti kasih sayang sebenarnya, buat saya tersentak dengan lamunan dunia. Awak jadi pengantaraan antara saya dan Allah untuk berubah sama macam ayahanda saya kat atas,, Ubat awak jangan lupa, solat jangan tinggal, selawat selalu amalkan, Insyallah,, akan ada ketenangan dalam hati awak. might Allah guide us to the right path. Amin amin amin

Ya Allah betapa sakit hati aku rasa rindu.. belum masuk rindu mummy dengan abah.. sakit sangat. Ya Allah lindungi orang yang aku sayang seperti mana kau melindungi aku dan menyayangiku.. amin.. i could't hold my tears anymore.. wassalam. 




No comments: