Monday, April 11, 2011

Promote blog Cik Siti Wan Kembang Pipi

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang..

Hehehehe.. Aku memang teringin nak promote blog yang best tapi agak kekurangan follower.. macam sedih je kan?? Yelah info yang diberi tu sangat dan amat bermanfaat.. Memang la ada juga bersangkut paut dengan kehidupan harian. Sebab blog ni pon umpama diary harian kita semua. Macam ABG BEN kita ni. Whenever he goes and went to mesti ada beg dia galas.. Apa dalam beg tu?? LAPY errrmmm LAPTOP mini dya la of course.. Tapi aku pelik.. Setiap masa update?? bateri laptop tu tak habis ke?? erm maybe ada plug nak charge kot?? Entry abg ben ni kan memang akan berterusan and at the end of the stories dya akan tinggalkan pembaca dengan perasaan yang tertanya-tanya. Pas tu mestilah orang akan datang lagi blog dya kan kan?? Such a briliant idea!

Btw, Aku nak promoto blog bakal doktor kita. Well famili of a doctor. Sapa nak tanya any kind of penyakit boleh tanya CIK SITI. Aku kawan ngan cik siti ni sejak form 1. Ada gigi rabbit and tahap ketembaman pipi yang sangat tak boleh diselamatkan lagi dah~~ hohoho.. And ini gambar cik siti kesayangan and kawan baik saya.. Such an adorable girl!


cik siti gigi rabbit dengan adiknya yang bershawl hitam 

Well nak aku promote blog korang jugak ke?? alolo.. tinggalkan link kat sini.. Insyallah aku promote.. Siapalah blogger tanpa tolong blogger yang lain kan kan??

2 comments:

Siti Fatimah Fuzz said...

amboi...gigi rabbit ya??hahhaha...ketembaman pipi yang tak boleh diselamatkan??hahhaha...weyh nort...aku da nak final next week...agak kesedihan di situ...ari rabu ni repeat MUET...menyampah nya!.btw, thanks sbb promote blog aku...sekrang ni blog aku kekurangan pembaca...sebab aku da jarang update..nnt lepas abis final, aku update banyak2 na...haha....^_^

En. Engin said...

Assalamualaikum... betul tu.. lagipon apa la kita tanpa kwn2 di samping.. ye dok?