Saturday, March 12, 2011

dari hati turun ke jari

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang..

Subhanallah.. Apa dah jadi kat aku sekarang ni.. Aku rasa hati aku kosong.. bukan kosong sebab aman.. tapi kosong tanpa pedoman.. bukan pedoman tentang agama.. tapi pedoman tentang kekuatan?? ada ke pedoman tentang kekuatan.. Aku masih kuat ke nak teruskan apa yang aku pilih ni?? Jalan ni ke yang aku nak??

Bonda..
rindu aku pada bonda tu pada tahap yang sangat tinggi.. Aku tak da bonda.. Bonda jauh disisi tapi dekat di minda dan sanubari.. Bonda.. rindu sangat lihat wajah bonda.. setiap senyuman bonda tu umpama kekuatan.. Tapi.. tak nak nangis kat bonda... sbb nanti bonda risau...

ayahanda..
macam mana ni.. semua yang ayahanda harapkan macam tak mampu ja anakmu ni tunaikan.. setiap perintah ayahanda anakanda nak jalankan sepenuh hati.. tapi tak mampu..

Ya Allah.. kat mana aku nak mengadu selain engkau.. Semoga urusan di dunia ni di permudahkan.. hati aku yang gundah ni di tenangkan.. amin~~ Semoga rakan2 aku juga dalam keadaan yang tenang selalu.. dan mereka diberi kekuatan dari segi mental dan fizikal.. sekurang2nya aku dapat bergantung kepada mereka.. kerna aku mengaku aku wanita yang sangat lemah didalam hati~~

No comments: