Monday, December 6, 2010

JOIN BLOG BARU PILIHAN

Assalamualaikum.. Kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang..


Owkeys here we goes.. BISMILLAH..

Aku yakin korang mesti tahu an pasal pemilihan bloggers hari tu an.. Alah Irene Marcello dengan abang dia menang! Well.. Taniah!! Memang deserve pon.. Sampai dapat vote dari Pak Cik Selamat body guard UTM induk hehehe.. Ok Ok aku tahu aku punya blog tak ada la cantik sangat.. Sebab aku blogger baru.. So aku tak tahu sangat pasal dunia blogger..

Kalu ikut.. aku beranak blog ni pada



september 2010.. 

Masa tu baru cuti mid term sem.. Biasa la budak archy ni sangat sibuk! Sibuk sanat2.. Even dah banyak bulan dah blog aku diberanakkan tapi follower still ciput! hahaha..

Nak join jugak?? tekan ini ini picture!


6 comments:

Unknown said...

gud luckk :)

Mek Onie said...

gud luck and all da best eh dear ;)

jujuee said...

Hai! Tahniah, blog awak tersenarai dekat blog baru pilihan. Salam perkenalan :) PEACE

nasuha ahmad helmi said...

good luck!

Anonymous said...

Salam..GOODLUCK!! ;))
JOM UNDI SAYA GROUP9,NO346 =)
"1.BlogBaruPilihanMalaysia2010??"

Vna Erman said...

blog walking
http://www.vnazone.blogspot.com