Thursday, December 2, 2010

Aku bencik! Benchik Benchik!

Assalamualaikum.. Kalau jawab sayang tak jawab dosa.. hehe

Aku tengah angin ni!!!

 Menchik!!

menchik!!

menchik!!

 Aku tak suka la korang (para bloggers) post entry makan.. Tak suke tak suke!!! 

Nak tahu sebab apa?? Sebab.. sebab.. aku jadi lapar... Tak keshian ke tengok aku lapar?? Nak beli.. Boleh.. "ABAH!!!!! Mintak creadit kad.. Kakak nak pi shoping makan! Ngan angah! Dya kan dapat 4rata.. Nak belanja dia! (owkeyh angah sila belanja owang.. sebab owang dah masukkan nama angah dalam belog owang)..

TAPI!!!! 

TAPI!!!! 

Sapa nak pandu kereta?? Aku tak ada lesen lagi.. Baru nak pegi amik.. Kalau angah.. Dye fobia bawak.. sebab dah calarkan keta mummy..

PSSSTTT... laki pon fobia ngan benda macam tu ke.. sori ye angah jangan marah.. i just keep it balance.. Tadi puji sekarang kutuk weee~~

Ok! Sekarang aku nak bagi keyboard kau orang rosak! Gara-gara meleleh air liur tengok santapan yang aku nak santap kat kau orang! Nak?? Cepat follow aku.. Aku belanja.. Kau orang guna duit kau orang.. hemo hemo..*evil laugh*















owkeys.. ni menu aku.. Weh! aku seksa korang.. Tapi aku lagi terseksa tau dok cari picture semua ni.. LAPAR tahap!! cepat blanja aku!! sengal ko nia..=_='..

"Tula... lainkali.. Jangan buat jahat or niat jahat kat orang lain.. Kan dah kena kat batang hidung sendiri.. Allahkan maha adil" 

pssstttt lapar!!!!



5 comments:

AiDa AzRyN said...

Whoa! nasi lemak! 0_o

LyNn HaMzAh said...

salam...
hehehehe...
entry sendiri pun dah buat diri sendiri lapar kan...

Amy Syaquena said...

As'salam..

sedapnya makanan2 tue semua...

☆aDihAys☆ said...

saye just nk air masak..
hehe

princess fairy fer said...

woa.tang kek tuh yang mahai tuh.haha