Saturday, October 16, 2010

HEY HEY AWAK!! SAYA TULIS PASAL AWAK!!

Kebelakangan ni aku asa give up dengan apa yang aku buat.. but then bila aku give up ada orang datang.. bagy semangat.. aku asa macam cahaya.. aku jadi lbh semangat!!

KEPADA:: NANA 
thanks aini ska stalk nana.. sbb bila baca suma story nana aini jadi semangat sangat nana.. Even kita kawan baru aini asa seronok dapat buat kawan dengan nana.. thanks nana!!! having fun reading ya post.. klakar n comel je kawan baru aku sowang ni.. ahhh aini suka stalk nana ok?? NANA MARAH KE?? AINI SUKA LA!! SO PAS NI AINI UAT LAGY BANYAK2!! HEY2 kowang nak tgk gambar dye ke?? dya suka uat silly face.. nak tgk?? sure ke??

tgk dya buat muka yang sangt gediks.. macam nak cubit pp dya..

ha ni sangat2 cantik an?? mmg dya comel!!ops tak leh puji banyak2..

BTW.. NANA eventght u thought u do or did nothing but i feel that u had did something make me more semangat!! caya la nana!! OMG!!*nana suka guna ayat ni* 

second:: kepada KAK SHA.. 
even baru je knal akak.. (gara2 saye tertinggal buku kat mines la).. aku ni mmg pelupa.. penyanyuk.. so akak ni kall atas bantuan no tel yang saya catat atas buku tu.. sbb akak kta buku tu macam buku budak archy so akak kna tlg!!slepas2 tu akak trus n trus sanggup untuk bantu  n beri saya inspirasi nak buat design.. thanks akak coz all of the advice!! Smoga suatu ari nanti akak jadi arkitek yang bjaya!! n have fun dok kat Sydney!! ni gambar dya!! kecik jah orangnya!!


comelnye akak!!thanks!!



thirdly:: aina..

aina saya sayang awak

thanks aina.. kita da macam kembar je.. p mana sama2 je dalam klass.. sampai owang tak tau mana satu aina n mana satu aini.. bila aini sdh aini luah smua kat aina.. bila aini isau aini tak leh skor.. kat aina, aini ngadu.. aina kta sabar aini.. tapi esok2 aini tgk mata aina da bengkak sbb aina nangis pasal benda yang sama.. aina jagan la tukar kos.. sapa nak dok kat samping aini.. buat projek dgn aini.. aini nak teman dan sahabat.. sebab aini orang yang tamak!!


ni dari ayat a friend of my friend:: terharu bila baca..
::" AKU SERIUS ASA NAK TUKAR COURSE!!!! SRIOUS!!!!!"then on the other day:: EH2 MANA ADE.. AKU NAK JADI ARKITEK KOWT!!


I know if I change to QS or whatever, one day when I bump into my studio mates or see them from far staying up doing projects, I might.. regret my decision.. ~tat is the best part being architecture student~~

THANKS KPADA SUMA DIATAS!! SAYA SAYANG AWAK!! SBB AWAK SUMA BAGY SAYA SEMANGAT!!

No comments: