Tuesday, June 21, 2011

Contest Best Photo of Me by Yqnq Ellyana

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang..

Hai hai hai!! Nia join contest!! Yehaaa!!! sangat-sangat best hadiahnya.. Actually Nia tahu dah lama pasal contest ni! Cuma tak ada masa nak join.. Buzy dengan preparation workshop!

Ok the term and syarat memang sempoi sekejap je!! Memang Yana ni best and sempoi! Aku aku start aku punya contest dengan bacaan BISMILLAH! FUH MOHON MENANG YERK! NAK RASA BAJU BARU!!! ^^

GAMBAR YANG SAYA RASA PALING BEST!!! 


Ok cik Yana mintak aku explain sikit pasal gambar ni.. Apa yang aku nak katakan,, Reben besar atas kepala tu aku baru curi dari perasmian syarikat mana tah. lol! XD.. Gambar ni aku tak edit pon. Just watermark tu je aku edit.. This is me n myself. Boleh la nampak panda eyebag aku tu.. Itu lah cop budak-budak macam aku yang selalu tak cukup tido tapi tak sedar diri nak keluar gak pegi jalan-jalan.. ngeh3x.. 
So, aku harap aku menang la contest ni! please please!! ^^, 

teringin nak baju baru!!! 

APE KENA TAG?? BISA DIATUR!! ^^

ok done! harap saya menang.. AMIN! ^^

No comments: