Tuesday, September 14, 2010

Hati kata 'Yes i do'




tangan aku dan dia??

Yes i do love him.. Yes i do i do!!!!! He the one that be with me in whatever condition.. In any moment.. Ether sad or happy.. I am totally glad god give him as my friend, as my be-lover.. I dedicate this song to him.. Thanks for being there with me.. Please don't you ever let me go even-thought i said it so... Tiba2 jiwang yeh.. 





Al-kisah cta dya macam ni.. before aku masuk UPM aku dah janji pada diri aku nak blajar sungguh2.. yela aku dapat apa yang aku nak.. Alhamdulillah.. So aku kena tunaikan janji tu.. Aku kata 'so from now on, we are just friend' but still in my heart theres only one person that will live inside of it..THANKS A LOT!!! Bila dya dengar apa yang aku lafazkan.. Air mata dya luruh.. katanya,


 macam mana orang yang dia sayang could do this!! And please Nia.. think wisely before u wish something. what would you think my life would be without you!!

Aduh parah.. Tu la aku pon satu.. Knapa x pnah fikir apa yang aku wish.. Dya MENANGIS!!! Aku bjaya buat dya menangis?? owh yes.. [such an evil person] So kami kawan..

  • bila aku sedih.. 
  • totally give up with those work that lecturer gave me 
  • bila aku disakiti orang lain
  • bila aku dikutuk
  • aku rasa terlalu hina
  • terlalu jatuh
sapa yang ada??

 SAPA??? 

SAPA??
DIA.. temani aku.. thats what bestfriend use for.. he always be my best buddy ever.. But please..
  1. I'm to evil for him
  2. I'm heart-less
  3. Is he suits for me?? He too nice.. 
  4. Extreamly pure.. but me on the other hand.. just have a 'pure' skin.. a'ah..
  5. Nope.. ya dia x bergaya macam laki lain.. simple but still cute the way he is..
  6. Pendiam... but still a good listener.. 
  7. Dya x macam fahrin.. but still watak yang dya bawak mmg character fahrin.. 
  8. Dya menikmati,memahami, mengerti erti kasih,cinta, sayang dan maksud sebuah pertalian.. Mak kata untung kalu kawen dgan orang berduit.. tapi kalu berduit hatinya x berikan cinta macam na?? 
  9. YES..kami jarang jumpa, kerap gaduh, slalu texting, and most important.. he always said 'I love u' everytime i wish to hang up the phone. 
FOR ME, HE IS AS SWEET AS SUGAR.. AS BITTER AS COFFEE [yucks] AS PURE AS AN ANGLE.. 






AND BY THEN AT THE END I PROMISE YOU:



+hidupJANGANgentar+

2 comments:

Anonymous said...

akhirnya dara dh ngaku da kekasih ati yg dia sndiri tnpa d'sedari memiliki si dy..
hope u all kekal bahagia n tetap bsama wlau pe pon happen antara kowg.. ^_^

Nia said...

haha syhhh.. si dara tu mmg ego.. saje je nak cari pasal la katakan hahaha